مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: گستردگی جبهه رسانه، باعث مشارکت زیاد مردم در انتخابات خواهد شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۸۵۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
استاندار خراسان رضوی: گستردگی جبهه رسانه، باعث مشارکت زیاد مردم در انتخابات خواهد شد + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات با مشارکت مردم موضوعیت پیدا می‌کند و امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد تاکید ماست.

یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با بیان اینکه انتخابات یک بزنگاه و رویداد مهم در مشارکت مردم که تعیین‌کننده سرنوشت است، اظهار کرد: امیدواری و بصیرت مردم بسیار تعیین‌کننده است لذا با استفاده از این فرصت، رسانه‌ها و خبرنگاران و همه کسانی‌که در ارتباط با اطلاع‌رسانی مردم هستند در تلاشند تا مشارکت مردم که مهم‌ترین راهبرد در بین چهار راهبرد اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری است را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه اصل بر مشارکت است و انتخابات با مشارکت مردم موضوعیت پیدا می‌کند، اظهار کرد: امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد تاکید ماست، فعالیت رسانه‌ها قبل از برگزاری انتخابات و در حین برگزار‌ی و بعد از آن در روشنگری مردم مهم است، رسانه باید دشمن‌شناس باشد تا همه ترفند‌ها و شیطنت‌هایی‌که معاندان نظام و دشمنان این مرز و بوم برای انتخابات طراحی می‌کنند را برای مردم شفاف‌سازی کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرایند‌ها و مراحلی که هنگام انتخابات انجام می‌شود، مواردی است که مردم نیاز دارند از طریق رسانه‌های خودی و انقلابی از آن‌ها آگاه شوند. به همت روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، اهالی رسانه در استودیو انتخابات مشارکت دارند، مسئولان مربوطه حاضر می‌شوند و برنامه‌های حوزه انتخابیه خود را با مردم درمیان می‌گذارند. گستردگی جبهه رسانه باعث مشارکت زیاد مردم و اطلاع‌رسانی بیشتر و حضور مردم در این میدان سیاسی خواهد شد.

نظری بیان کرد: باتوجه به آخرین بررسی‌هایی که داشتیم استان خراسان‌رضوی کاملا آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است. برابر تقویم ابلاغی وزارت کشور اقداماتی در روز‌های نزدیک به انتخابات در حال انجام است، رزمایش و مانور‌هایی در بخش‌های مختلف تخصصی و عمومی در دستورکار مسئولان مربوطه است که به‌عنوان بررسی‌های نهایی آمادگی صددرصد برای پوشش اشتباهات احتمالی را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->